פרוצדורות  לפני התחלה

שלחו אפיון מדוייק של הדרישות והצרכים באתר (ואפשר לעשות את זה יחד)

קבלו הצעת המחיר

אשרו הסכם הזמנת עבודה

ויוצאים לדרך!

 

תהליך בניית האתר. בשלושה שלבים, אלא מה…

באופן פשטני ניתן לחלק את תהליך בניית האתר לשלושה שלבים עיקריים:

1. איפיון

שלב איפיון האתר. בשלב זה עדיין לא עושים כלום, אלא חושבים מה לעשות: מה המטרות של האתר, למי הוא מיועד, אילו דפים הוא יכיל, כיצד יתרחש הניווט בתוך האתר, אילו רכיבים יהיו בכל עמוד והיכן ימוקמו…וכדומה.
בסופו של תהליך אמור להיות כעת “עץ-אתר” ובו כל המידע המקדמי.
איפיון אתר, כאשר נעשה אחרי מחשבה מעמיקה, חוסך משמעותית מזמן פיתוח האתר.

2.  עיצוב האתר

בהסתמך על האיפיון, בו נקבעו מטרות האתר, הדפים שיכיל וקהל יעד, מעצבים בשלב זה את האתר. העיצוב כולל יצירת סקיצה בפוטושופ, שבעצם ממחישה בצורה ויזואלית את המראה האתר הסופי. אחרי תיקונים מספר בסקיצה, ניתן לעבור לשלב הבא.
ישנם אתרים שאינם מבוססים על עיצוב אישי אלא על עיצוב תבנית. באתרים אלו אין סקיצות. תהליך העיצוב או למעשה תהליך בחירת התבנית הרצויה.

3. בניית האתר

זהו למעשה השלב החשוב ביותר, בו בונים בפועל את קוד האתר, על בסיס העיצוב הסופי. במהלך ובסיום שלב זה גם מכניסים את תכני האתר. בסיום הבנייה יש לבדוק את תפקודי האתר: האם כל הקישורים עובדים, הטפסים, התאמות לדפדפנים השונים, התאמות לנייד וכו'.

 

למעשה עכשיו האתר באוויר, חי ופעיל. אבל כאן לא מסתיימת העבודה.  העלאה לרשת לא תביא את ההמונים לאתר שלכם. יש לבצע פעולות קידום ושיווק בכדי לחשוף אותו ללקוחות פוטנציאליים.

בנוסף אתר אינטרנט הוא יצור דינמי שמתקיים בסביבה טכנולוגית שמשתנה תדיר. דפדפנים שמתחדשים, מערכת הניהול עולה בגירסה חדשה, עיצוב שלעיתים הופך ללא עדכני. בנוסף יש שינויים תוכניים שעולים בגלל הצרכים של העסק. לדוגמא, האם כדאי ואיך לשווק אותו ברשתות חברתיות. האם כדאי להשקיע בכתיבת בלוג וכדומה.

בכדי לקיים אתר מצליח שמביא לקוחות=פרנסה צריך להשקיע בו באופן קבוע: בכתיבת תכנים, שיווק וקידום . אם אינכם רוצים או יכולים לעשות זאת בעצמכם, מומלץ לפנות למומחים בנושא.